preloder
🏃 5 tricks til at smide julefedtet 💃

Vi har samlet 5 tricks, som kan hjælpe dig med at smide julefedtet.

 

  • Smid de resterende julesnacks ud 🍫

Det gør ondt, vi ved det. Men skal du i form, må du undgå de tilbageværende julesnacks.

 

  • Tilmeld dig et stævne i 2019 

Nytårsforsæt er lidt af en kliché. Men der er en grund til, at det er så populært. At have et mål hjælper gevaldigt på ens motivation. Studier viser, at 8 /10 træner mere, når de er tilmeldt et event.

 

  • Sæt dig et realistisk ugentligt mål med din træning 🏃

At træne mindst 1 gang om uge, at gå mindst 15 km. om ugen eller noget helt tredje. Sæt dig et mål, som er realistisk.

 

  • Noter dine træning 📝

Undgå at fokusere på hvad du kunne have gjort. Fokuser på alt det, du allerede har gjort. Noter hver gang du træner i f.eks. en app som Endomondo. Hvis du er ved at miste motivationen, kan du gå ind og se hvor meget du har præsteret.

 

  • Spis langsomt og kun 1 portion 🍝

Spis stille og roligt, og hold en pause efter 1 portion. Du vil indse, at du tit ikke behøver portion nr. 2.

 

Vi håber, at overstående kan hjælpe dig med at smide julefedtet. Har du intet julefedt at smide (gid vi havde det på samme måde), gør disse fem tricks dig stadig godt.